czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanocne zajęcia cz.1

Wielkanoc to doskonały czas na pracę z dzieckiem. Daje wiele możliwości a i pomocy do zabaw nie brakuje. Chciałam Wam pokazać co my robiliśmy i z czego korzystaliśmy bo przyznam szczerze, że udało mi się tyle wspaniałości wyłapać w sieci, na cudnych stronach, że korzystaliśmy z nich i nie wszystko robiłam sama.
1. Pierwsza super strona z inspiracjami jest klik . Uwielbiam tę stronę . Dużo inspiracji i pomocy i wszystko z czego korzystam zawsze pochłania Boba. Z paczki z linka powyżej korzystaliśmy z :

koszyczka: wykorzystaliśmy pompony i pincetę.

 Jajko : wydrukowany obrazek wsadziliśmy do foliowej koszulki i ćwiczyliśmy rysowanie po wzorze przy pomocy mazaków suchościeralnych.

Labirynt: najprostszy z zaproponowanych, podobnie jak pisanka powyżej wsadziłam obrazek do folii i zmazywalnego mazaka.


Puzzelków: oprócz nich wykorzystałam planszę z liczbami by mu troszkę ułatwić ;)


Liczyliśmy też pisanki, wykorzystaliśmy je jak wyżej.


Inną stroną, która nas zainspirowała do zadań była klik 
z tej strony wykorzystałam kurczaki, które zalaminowałam. Po pierwsze dopasowywaliśmy jajka (pompon) w odpowiednim kolorze do kurczaka.

Potem bawiliśmy się w krawca .


Już jutro kolejna porcja zadań, tym razem moje pomysły :)
pozdrawiamy
MamaBoba i Bob

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz