wtorek, 18 marca 2014

Wiosną już powiało, wiosna zapachniało.

Dziś wpis bardzo szybki, bo u nas dużo sie dzieje. Poza tym, że przeszliśmy od zapalenia spojówek i przeziębienia do anginy, realizujemy całą masę moich pomysłów oraz pomysłów Boba, których ostatnio coraz więcej oraz ogarniamy 2 projekty. Pierwszy- Dziecko na Warsztat znacie, a jego kolejna odsłona już w poniedziałek. Drugi poznacie w piątek 21.03. Dziś jednak nie o tym. Ponieważ zrobiło się wiosennie nasze prace dotyczą głównie tego. Przedstawiamy kilka wiosennych inspiracji:

Nasz kalendarz pogody. Jak pisałam już na fanpage -> tu ( przy okazji zapraszam do polubienia ;) ) do zrobienia go mieliśmy idealne warunki w jednym dniu : świeciło słońce, padał deszcz, grad, śnieg, była wichura, tęcza i nawet zagrzmiało  2 razy. Do zrobienia pracy wykorzystaliśmy papierowy talerz oraz piankę plastyczną.                                          

Bocianowych inspiracji odrobina:

Pierwsze powstały z odbitych rączek i mazaka.

Tu wykorzystaliśmy płatki kosmetyczne, pałeczki kosmetyczne, papier kolorowy, mazaki.

Wiosenne stemplowanie korkiem


Chciałam Wam tez pokazać bardzo fajny zestaw do pracy z dziećmi. Wg mnie jeden z fajniejszych jakie mieliśmy - Mam 3 latka wydawnictwa Olesiejuk. Podzielony jest na pory roku i ma bardzo przyjemną grafikę.

Pierwsza karta pracy jaką robiliśmy z wiosny to drzewo ( wg naszego pomysłu). 

Dokończyliśmy je przy pomocy kredek świecowych ( drzewo, kolorowane wspólnie z mamą), farby akwarelowej (niebo), liście i kwiatki zrobiliśmy dziurkaczami. 


pozdrawiamy
MamaBoba i Bob

7 komentarzy:

  1. Boskie te bociany z wacików

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły na prace. Szczególnie spodobały mi się bociany. A my niedawno robiliśmy wiosenne kwiaty http://maniamamowania.pl/wiosenne-kwiaty-prace-plastyczne-dla-przedszkolaka/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też spodobały się bociany, ale trochę bardziej te dłoniowe. A mojej Hani na pewno najbardziej spodobałaby się tęcza, ale na razie śpi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że bociany to nasz nr 1 :) te z dłoni robiliśmy już 2 raz, zeszłej wiosny też się Bobowi podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba stempelkowa tęcza i bociany z rączek, świetne pomysły :)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tęcza i klękający bocian z płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten bocian z wacika super, a ja myślałam, że tylko bałwana się da z niego zrobić.

    OdpowiedzUsuń