poniedziałek, 7 października 2013

Dziecko na Warsztat

Przeglądając blogi mam blogujących wpadłam na super projekt. Dziecko na Warsztat to projekt, którego pomysłodawczynią jest mama z Projekt Londyn 2014.   Do projektu włączyło sie wiele blogujących mam i muszę przyznać, ze niemałą radość sprawiło mi dołączenie do tego grona. Mam pewne obawy czy dam radę w końcu dołączyłam do niesamowicie kreatywnych i wyjątkowych mam. Ale będę się starała zrobić to najlepiej jak potrafię.
Cały cykl trwa od września do czerwca, co miesiąc, będziemy publikować na blogach relacje z naszych domowych warsztatów. Każdy miesiąc poświęcony jest innemu tematowi:
WRZESIEŃ – to warsztaty biologiczne
PAŹDZIERNIK – to nauka i eksperymenty naukowe
LISTOPAD – będą rządzić kulinaria
GRUDZIEŃ – zadbamy o rękodzieło na Boże Narodzenie
STYCZEŃ – warsztaty muzyczne
LUTY – logiczne myślenie górą!
MARZEC – królowa nauk – matematyka zawita na nasze warsztaty
KWIECIEŃ – na warsztatach będzie historia bliższa i dalsza – może rodzinna, może lokalna, a może światowa, kto wie?
MAJ – sztuki plastyczne mają głos
CZERWIEC -  to będzie warsztat warsztatów – każda z mam może przygotować warsztat na wybrany przez siebie temat. 
Mam głowę pełna pomysłów a Bob chyba jeszcze nie wie co go czeka :)
pozdrawiam ciepło
BobowaMama i Bob

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz