środa, 16 lipca 2014

Stolik wodny

Kiedy z początkiem lata pojawiły się stoliki do zabaw wodą pomyślałam: to jest to. Mieszkamy w bloku więc zamiast ogrodu mamy balkon, a taki stolik dużo nie zajmuje i daje wiele możliwości. Już już go kupiłam  w sklepie z czerwonym owadem ale chciałam sprawdzić czy cena faktycznie jest dobra i znalazłam identyczny za połowę ceny. Mam masę pomysłów na jego wykorzystanie i juz kilka z nich zrealizowaliśmy.

Nasz stolik ma miejsce na piasek/wodę ,wokół którego jest rzeka, którą w ruch wprawia młyn wodny. Jest pokrywka z jednej strony gładka z drugiej ma tor dla autek.



My bawiliśmy się oczywiście stateczkami, kubeczkami, konewką itp takich swobodnym Boba ale potem przyszła pora na kilka zabaw wg pomysłu mamy.

1. Tworzenie łódek z różnych materiałów i wyścigi łódek.


2. Łowienie skarbów. Do opakowań z jajek niespodzianek wbijamy pinezki i wrzucamy do środka jakieś skarby najlepiej ciężkie. U nas były szklane kulki, muszelki, kamyki  i figurka. Przygotowujemy wędkę z kredki, sznurka i magnesu.

                              


3. Wyławianie z wody kulek i literek magnesowych przy pomocy sitka. Bob wymyślił też by literki że literki będzie łowił magnetyczną wędką i wychodziło mu to całkiem fajnie.


4. Na koniec Bob wrzucił wszystko naraz do wody i wyławiał wkładając do odpowiedniej miseczki odobno literki, kulki, itd.

pozdrawiamy wakacyjnie 
MamaBoba i Bob







2 komentarze:

  1. Hmm, świetny pomysł na wykorzystaniu czasu z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :) zajme sie tym po powrocie z wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń