środa, 5 lutego 2014

Zimowa matematyka.

Pozostajemy przy zabawach zimowych choć muszę przyznać, ze pogoda za oknem iście wiosenna. Termometr ostatnio pokazał 11 stopni, z niedowierzaniem sprawdzałam 2 razy. Tak czy siak jest zima więc i nasza matematyka zrobiła sie zimowa. Wpadły mi w ręce piankowe zimowe naklejki i postanowiłam je wykorzystać. 

Zabawa 1
Rozdzielanie śnieżynek do kubeczków - niebieskie do niebieskiego, białe do białego.

Zabawa 2
Układanie ciągów z reniferów i reniferowych mam. Jeden ułożyłam ja a Bob go skończył a następny Bob próbował układać sam.


Zadanie 3
Układanie Reniferów w pary:  mama i dziecko, mama (biała) i tata (brązowy) oraz w grupy np. mama, tata, córka (biały mały).


Zadanie 4
Liczymy bałwanki i dobieramy tyle ile jest kropek. 

pozdrawiam 
MamaBoba i Bob




3 komentarze:

  1. Proste, a dobre! I sekwencje, i liczenie :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zabawa z kolorowymi śnieżynkami świetna! PS. Też mamy takie miseczki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piekne pomoce - wszytsko w takim zimowym charakterze...super :)

    OdpowiedzUsuń