poniedziałek, 4 listopada 2013

Poczytalnia

Dziś będzie o tym co Bob czytać lubi a właściwie o tym co lubi by mu czytano. Przy okazji robienia wieży na zabawę u TU  przeglądnęliśmy nasza biblioteczkę i pomyślałam, że może Bob kilka swoich ulubionych pozycji wybierze. Z ulubionych powstała wieża

A w wieży sa też i mamy ulubione :) Zabawa była super, Bob układał wieżę kilka razy i odkrywał swoje książki na nowo. Ostatnimi czasy miał swoich faworytów i nie były dnia by nie prosił o ich przeczytanie. Znał je prawię na pamięć i zdarzało mu się kończyć zdanie, które czytałam. 


Dziś będzie własnie o jednej z takich książek Ulubionych przez duże U. Bob pokochał Muminki od pierwszego wejrzenia, oglądał wcześniej bajkę na DVD i kiedy tylko zobaczył książkę w księgarni nie chciał już bez niej wyjść, przy kasie też nie bardzo chciał ją oddać, bo on przecież własnie ją czyta. Ledwo dojechaliśmy do domu, ledwo buty ściągnął, ledwo kurtkę rzucił na podłogę już siedział i czekał na czytanie. 

Książeczka zawiera jedno opowiadanie, piękne, jak dla mnie ilustracje, nie jest tez zbyt długa by młody człowiek zniechęcić sie zdążył. Ma twardą okładkę i na prawdę przyjemną kolorystykę. Język jest dość prosty co kiedy czytamy niespełna 3 latkowi jest ważne. 

Długo szukałam własnie takiej książki, bo o ile w planach mam kupienie całek serii o Muminkach o tyle na początek przygody z Muminkami chciałam własnie coś niedługiego i o w miarę prostym języku. 

Książeczka do nabycia TU.  

POZDRAWIAMY MamaBoba i Bob

1 komentarz: