sobota, 12 grudnia 2015

Projekt - choinka.

Jakiś czas temu na blogu pojawił się projekt jesienne drzewo. Można o nim poczytać TUTAJ lub TUTAJ . Myślę, że prace wykonane przez uczestników były i będą inspiracją do tworzenia różnych prac w przyszłym roku. Projekt cieszył się sporym zainteresowaniem w związku z tym postanowiłam spróbować z kolejnym projektem. Dziś zapraszam Was do udziału w projekcie "Choinka".


Zasady podobne jak w poprzednim :jeśli zrobicie prace przedstawiającą choinkę i zechcecie się podzielić z nami pomysłem to wyślijcie zdjęcie pracy przez wiadomość na Facebooku. Prace możecie zrobić z własnym dzieckiem lub np. grupą przedszkolną. Na prace czekam do 24 grudnia. Będzie mi miło jeśli udostępnicie wiadomość o projekcie u siebie na fb lub blogu. Prace, które wyślecie zobaczyć będzie można na naszym Facebooku.


Żeby dobrze zacząć projekt przedstawimy Wam dziś naszą pierwszą propozycje.
Nasz choinka powstała z fragmentu kartonowego pojemnika na jajka. Wycięłam z nich stożki.



Następnie malujemy je najlepiej na zielono.



Kiedy wyschną malujemy brokatem, my wykorzystaliśmy brokat w kleju i doklejamy cekiny, wycinanki z ozdobnych dziurkaczy i co Wam jeszcze do głowy przyjdzie. My wykorzystaliśmy jeszcze perłę w płynie.
Można do nich doczepić wstążkę lub sznurek i wtedy mamy ozdoby. które można zawiesić na choince (tej prawdziwej ;) )



pozdrawiamy
MamaBoba i Bob

11 komentarzy:

  1. Super mini choineczki :D
    Ps. na dniach podeślemy coś od siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Mi od razu przyszło na myśl żeby ustawić kilka na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo o tym nie pomyślałam, mam jeszcze pojemniki więc wypróbuje :) dziękuję za inspiracje :)

      Usuń
  3. Witaj
    Ja zaczelam przygodę z handmade-m niedawno,ale na moim fb jest choinka zrobiona ze styropianowego stożka :) wiec zapraszam do obejrzenia :) Renata Dawczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do nas z małym poślizgiem ;) http://mamadoszescianu.blogspot.com/2015/12/projekt-chinka-z-akukuuu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już wrzuciłam zdjęcia do albumu na FB.

      Usuń
    2. Również dziękuje za zabawę i z niecierpliwością czekamy na następne projekty :)

      Usuń