wtorek, 10 marca 2015

Potwory !!! Do szafy !!!

Nadeszła wiosna, a do nas z wiosną przyszła :/ Ospa jak ospa, każdy przejść ją musi ale dziecku mojemu poza kropkami nic chorobowego nie dolega, a szlaban na wyjścia z domu na 2 tyg przydzielony. Postanowiliśmy więc pokazać Wam naszą ulubioną grę. Pojawiła się u nas wraz z odwiedzinami Mikołaja i od tamtej pory jest nr 1, gramy w nią bardzo często, a Bob za każdym razem gdy gra ekscytuje się tak samo. O jakiej grze mowa? O takiej gdzie spod łóżka wyłażą potwory :)


Co zawiera gra??
1. Karty z obrazkami potworów



2. żetony zabawek i łowców



3. Szafa


4. 3 częściowy dwustronny potwór

Jak gramy?

Układamy stosik kart potworów tak by na górze były dzieci w łóżku. Dookoła układamy żetony zabawek i łowców. Z boku układamy potwora . Losujemy pierwszego potwora.


Odkrywamy kolejno żetony próbując znaleźć zabawkę z karty z obrazkiem potwora. Jeśli nie trafimy odkładamy żeton i i przewracamy jedną z 3 potwora na drugą stronę. Kiedy wszystkie części potwora obrócimy na drugą stronę z szafy wyskakuje kolejny potwór. Kiedy odnajdziemy odpowiednią zabawkę potwora wyganiamy do szafy.
Zabawa jest bardzo udana, choć może nie umiem opisać tego tak by brzmiało ciekawie. Wierzcie mi jednak, że gra jest warta kupienia. Jako mama doceniam to, że gra daje tyle radości dostarcza wielu pozytywnych emocji, dziecko grając w nią nie rywalizuje ale wręcz uczy się współdziałania. Nie ma wygranych , wszyscy zawodnicy wyganiają potwory do szafy. Gra doskonali pamięć i wspomaga kształtowanie koncentracji uwagi. Dla mnie to jeden z najbardziej trafionych zakupów dla Boba jakie zrobiłam.

Szczerze polecamy !!!





4 komentarze:

  1. Świetna gra! :)
    Nie mogę się doczekać kiedy my zaczniemy grać w gry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę grę przywieźliśmy jako trofeum z ostatniego festiwalu gier planszowych na Stadionie Narodowym w Warszawie. Od razu nam wpadła w oko. Była wtedy dla mojej córki idealna gdyż w wersji podstawowej jest to gra kooperacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jakiś czas temu widziałam tę grę i zastanawiałam się czy ją kupić. A tu kolejny raz ktoś poleca. Na pewno kupię, zwłaszcza, że teraz szykuje się sporo okazji- święta, urodziny, dzień dziecka...

    OdpowiedzUsuń